Що можна і чого не можна робити із візитними картками
Візитна картка відображає особистий бренд. Це також відмінний маркетинговий інструмент для себе та своєї компанії. Особливо під час мережевих заходів візитна картка — це перше, що хтось отримує від вас, і, як наслідок, це ваш перший шанс справити враження на цю людину. Тому до створення візитної картки не слід ставитись легковажно. Візитна картка має бути професійною, зрозумілою та відображати імідж вашого бренду.
Тепер давайте подивимося, що можна і що не можна робити з візитними картками:
Що робити з візитними картками
Зберігайте простоту: вибирайте шрифти, що легко читаються, і дотримуйтесь традиційного розміру візитних карток. Уникайте використання яскравих кольорів, якщо ви займаєтеся традиційним бізнесом, таким як фінанси або консалтинг. Яскравий фон, такий як білий, бежевий або світло-сірий, і темний текст, такий як чорний, темно-синій або темно-сірий, виглядають професійно та легко читаються. Однак, якщо ви займаєтеся творчістю, наприклад художником або модельєром, додавання трохи кольору не зашкодить і може показати вашу творчу сторону.
Використовуйте зворотний бік картки: якщо ви ведете справи з іншими країнами, переконайтеся, що ви використовуєте зворотний бік картки для друку тієї ж інформації іншою мовою. Наприклад, людина, яка веде бізнес як у США, так і в Латинській Америці, може захотіти, щоб інформація була надрукована англійською мовою з одного боку та іспанською мовою з іншого.
Увімкніть правильну інформацію: переконайтеся, що ви включили відповідну інформацію на картку. Ваше ім’я, посада, назва компанії разом з вашим логотипом, адресою електронної пошти та номером телефону обов’язково мають бути на вашій візитній картці. Якщо дозволяє місце, фізична адреса вашої компанії, веб-сайт компанії та номер мобільного телефону також можуть бути включені до вашої картки.
Що не можна робити з візитними картками
Не здешевлюйте: не використовуйте тонкий та дешевий папір. Це може змусити іншу людину задуматися про якість ваших послуг. Вам не потрібно звертатися до професійного дизайнера за візитною карткою, але порівняйте якість друку при покупці візитівки.
Не використовуйте кліп-арт: ніколи не використовуйте кліп на своїй візитній картці. Якщо ви фрілансер і у вас немає логотипу компанії, ви можете використати своє професійне зображення на картці. Інший варіант може полягати в тому, щоб просто не використовувати будь-які зображення або логотипи, а вказувати лише своє ім’я та посаду.
Не зберігайте застарілі картки: якщо у вас закінчилися картки і вам потрібно піти на нетворкінг, не беріть із собою застарілі картки, на яких вказано неправильну назву компанії або неправильну адресу електронної пошти. Натомість будьте чесні і скажіть їм, що у вас закінчилися візитні картки, але ви будете раді надіслати їм вашу інформацію електронною поштою після заходу.